Thursday, August 12, 2010

Design and Photomanipulate a Gorgeous Outdoor Cadillac Car Advertisement

Industri otomotif melabur berjuta-juta, jika tidak miliaran dolar per tahun pada iklan untuk kenderaan mereka. Dengan berbagai tawaran, termasuk sedan mewah, SUV, kenderaan offroad, truk yang bisa mengangkut muatan raksasa, atau kereta elektrik yang mesra alam, maka tidak menghairankan bahawa desainer bekerja sering dengan iklan-iklan yang berkaitan dengan kereta.
Dalam tutorial ini, anda akan mempelajari cara memulakan dengan tekstur dasar, kemudian photomanipulate pemandangan yang indah luar dan campuran ke tekstur untuk asas yang berkesan. Anda akan belajar bagaimana menggunakan berus adat secara berkesan dalam alur kerja, dan anda akan belajar bagaimana komposit kereta ke iklan.
Mari kita mulai!




Tools Used:

  • Adobe Photoshop
  • Stock images
  • Scans or Brushes
  • Tablet (not required)

Final Image Preview:


Langkah 1: Dokumen setup dan perbincangan berus tersuai
Untuk memulakan kita perlu membuat dokumen baru. Sekarang walaupun selera yang biasa dokumen ini harus dibentuk sekitar 1450 * 2175

Setelah anda mempunyai dokumen yang dibuat anda akan memerlukan gambar saham. Saya akan menggunakan gambar yang saya buat beberapa waktu lalu menggunakan beberapa gambar kertas aku scan dan potongan bersama tetapi anda dapat mencari semua saham yang sama bersih. Bahkan saya akan menyarankan anda menggunakan saham yang sama dengan yang satu ini http://bashcorpo.deviantart.com/art/Grungy-paper-texture-v-6-37649221
Latar belakang saya nampak seperti di bawah ini screen shot.

Sekarang anda akan perlu mengumpulkan air anda kuas warna! Jika anda tidak mempunyai anda boleh melihat tutorial saya pada kipas dibuat terletak di http://design.creativefan.com/combining-custom-brushes-for-wild-effects-in-photoshop/ atau anda boleh menelusuri melalui jumlah massa yang terletak di internet. Namun anda ingin pergi tapi pastikan anda mempunyai banyak untuk berkeliling! 
Langkah 2: isolasi Saham dan langkah-langkah pertama manipulasi
Untuk memulakan dari sisa potongan, kita perlu untuk menuju
http://cdn-www.rsportscars.com/images/cadillac/2010-cadillac-srx/cadillac-srx-2010-front-main.jpg dan ambil saham supaya kami boleh mengasingkan it out.

Hanya cukup drop ke dokumen anda dan mengasingkan kereta keluar.

Sekarang kita perlu untuk menyembunyikan kereta kami, sehingga semua yang tersisa terlihat adalah kanvas. Sekarang kita perlu untuk terus maju dan ambil foto kami landskap pertama saham. Gambar lanskap pertama saham terletak di : http://www.sxc.hu/pic/l/p/pg/pgrim/592978_25003174.jpg

Anda ingin menyalin ini ke dalam dokumen anda dan memindahkannya sekitar setengah up dokumen dan tempat itu seperti yang telah saya di bawah ini screen shot.

Sekarang anda akan ingin untuk mengasingkan semuanya kecuali kotoran bukit kotoran / di kedua-dua sisinya. Anda boleh menggunakan alat pena anda untuk melakukan ini, tetapi saya menggunakan ukuran 5px keras penghapus. Alasan utama saya menggunakan penghapus untuk ini adalah kerana tidak seperti proses isolasi biasa, misalnya manusia, sebuah gunung (atau bukit) tidak memiliki kurva lembut nyata atau tepi bulat; semua tepi bukit yang tajam dan keras. gambar saya kelihatan seperti di bawah ini screen shot sekarang.

Inilah bahagian menyenangkan! Sekarang kita perlu melaksanakan layer mask (jika anda belum melakukannya) dan mencabut kuas anda. Idenya di sini adalah untuk menghapuskan potongan-potongan tanah secara rawak dengan kuas warna air. Namun anda hanya akan ingin melakukan hal ini dengan menghapuskan yang memiliki sekitar 25/45% opacity.

Anda juga boleh menggunakan warna yang bertentangan, sehingga anda mendapatkan kesan yang bertentangan. Tapi seperti saya katakan cuba untuk mencocokkan opacity saya, itu harus sangat rendah tapi cukup untuk memberikan tekstur tertentu.

Sekarang anda perlu memberikan perhatian khusus pada bahagian bawah stok kami. Tidak ada yang suka tepi keras besar sehingga apa yang ingin anda lakukan di sini adalah menghapuskan sejumlah besar bahagian ini dan berus mereka kembali setiap saat menggunakan kuas cat air anda.


dokumen saya sekarang kelihatan seperti di bawah ini screen shot.

Sekarang kita perlu membuat layer baru di bawah lapisan ini. Apa yang akan kami lakukan di sini adalah melaksanakan beberapa kuas sehingga mereka menunjukkan melalui transparansi kecil dari lapisan tanah. Namun Its penting bahawa anda menggunakan warna yang sama dengan warna dalam gambar kotoran saham kami. Bahkan saya menggunakan alat drop mata saya untuk memilih warna dari kotoran saat melakukan proses ini.



Sekarang kita akan melakukan proses yang sama dengan lapisan baru tapi kali ini lapisan baru akan di atas lapisan tanah dan kali ini kita harus menggunakan beberapa kekeruhan rendah berus sehingga kita tidak kehilangan salah satu tekstur dari gambar asal saham .



Ketika melakukan langkah ini melaksanakan banyak kuas ke tepi keras bahawa kami sebelum dihapuskan. Hal ini akan membantu peralihan dari kotoran ke kanvas kotor.


Saya menggunakan berus beberapa titis di sini untuk melaksanakan detail sedikit lebih tetapi hal ini tidak diperlukan.


Anda juga boleh mengumpulkan beberapa berus memerciki untuk melaksanakan beberapa splatters yang baik kepada kanvas di bawah tanah. Ini juga akan membantu dalam peralihan.

gambar saya sekarang kelihatan seperti gambar di bawah skrin.



Sekarang kita boleh unhide kereta dan tidak menukar itu dan meletakkannya di atas lapisan tanah kami.

Setelah selesai kita boleh membuat layer baru di bawah kereta. Setelah selesai turun salah satu berus standard anda, sesuatu di antara 5-10px dan hanya menarik di bawahnya dalam hitam.

Setelah selesai kita dapat melaksanakan Gaussian blur dengan radius sekitar 25%. gambar anda akan kelihatan seperti di bawah gambar seperti yang sekarang. Namun, jika anda terlalu gelap hanya menurunkan kegelapan!

Langkah 3: isolasi Bursa dan manipulasi lanjutan
Sekarang kita perlu kembali ke sxc dan ambil foto kami landskap kedua saham. Gambar saham seterusnya berada di:
http://www.sxc.hu/pic/l/c/cr/creativewa/719311_65896163.jpg

Lapisan ini harus di bawah semua lapisan lain dan ditempatkan sekitar setengah jalan seperti yang kita lakukan sebelum ini.

Sekarang hanya mengasingkan keluar seperti yang kita lakukan sebelum ini. Kali ini kami hanya ingin gunung, langit tidak ada

Setelah diasingkan kita dapat menghapuskan potongan-potongan itu menggunakan layer mask seperti yang kita lakukan dengan gambar saham terkini.



Sekarang kita boleh mula melaksanakan kuas di atas dan di bawah lapisan gunung saham. Kali ini kita akan cuba untuk mencocokkan warna seperti yang kita lakukan dengan stok sebelumnya, tetapi ok untuk menggunakan putih, hitam dan biru lebih dominan kemudian muncul di gunung-gunung. Sebagai contoh saya menggunakan lurus hitam (dengan opacity rendah) untuk bayangan dan digunakan di seluruh biru.




kanvas saya sekarang kelihatan seperti di bawah ini screen shot.

Sekarang kita boleh turun sampai stok terkini kami. terkini saham kami terletak lagi di sxc http://www.sxc.hu/pic/l/p/pi/piro/1205586_72226551.jpg

Kami akan menjatuhkannya di bawah lapisan saham lain dan tempat sehingga gambar berakhir di bahagian atas kanvas kami.Kali ini kita akan melakukan memadam berbeza kerana kami tidak mahu setengah awan. Cukup gunakan berus terbesar anda dan menghapuskan sebahagian besar di seluruh kanvas. Ini akan membuatnya nampak seolah-olah opacity untuk lapisan ini adalah sekitar 15% lebih rendah daripada sebenarnya dan yang baik-baik saja.

Sekarang kita hanya akan berlaku berus di bawah lapisan langit. Kali ini hanya menggunakan blues sehingga langit masih terlihat bersih, hanya ringan bertekstur. Sebuah screen shot dekat lapisan awan saya seperti di bawah ini screen shot.

Langkah 4: doodles dan penutupan
Sampai sekarang kita dapat dilakukan. Tapi mengapa menyelesaikannya off ini dengan cepat! Jadi sekarang kita akan membuat layer baru di atas semua lapisan kami yang lain. Apabila anda melakukan yang anda boleh turun berus standard 3px anda.

Seperti dengan berus yang stroke kita akan hendak menggunakan warna yang sama atau seperti untuk daerah kita membuat sketsa di. Sebagai contoh saya menggunakan warna coklat gelap dan mula membuat sketsa down di bahagian bawah.


Sekarang hanya bergerak sampai ke gunung! Aku digunakan kuning serta biru, hitam dan putih di gunung tapi kuning ini hanya saran dan tidak sangat terlihat.



Sekarang kita boleh menyimpan dokumen kami, menggabungkan itu dan mempertajam it! Setelah dilakukan salinan layer dan pergi ke drop down menu penapis anda, pilih yang lain dan memilih penapis highpass. Mengatur pass penapis setinggi akan pergi dan tekan ok. Apabila anda melakukan yang menukar lapisan ini menjadi lapisan overlay dan opacity set ke sekitar 30%. Sekarang kita selesai! Saya berharap anda menikmati membaca tutorial saya dan telah belajar sekurang-kurangnya satu trik atau mungkin keluar dengan sepotong anda buat bahawa anda bangga! Jika anda mempunyai pertanyaan jangan ragu untuk bertanya. gambar terakhir saya kelihatan seperti di bawah ini screen shot.

No comments:

Post a Comment